Erhvervsnetværket Børkop / Brejning 2020

Det er et lokalt netværk, hvor vi har fokus på at udvikle relationer, skabe værdi samt forretning mellem deltagende virksomheder. Netværket kan give nye synsvinkler på egen branche og lokalområdet samt sætte gang i idegenerering, der kan udvikle egen virksomhed.

Der er selvfølgelig også mulighed for at spille golf, hvis man har lyst og interesse for det. Der er planlagt 8 møder i løbet af 2020.

Business Club medlemskab 2020

• Virksomhedsbesøg Svane Shipping (25. februar)
  • Virksomhedsbesøg Nybolig Børkop (25. marts)
  • Netværkssamtaler + golf på Kellers Park Golf Club (16. april)
  • Banevandring og oplæg omkring Kellers Park Golf Club + netværkssamtaler + golf (30. april)
  • Netværkssamtaler + golf Kellers Park Golf Club (8. juni)
  • Præsentation af medlemmer + golf på Kellers Park Golf Club (12. august)
  • Foredrag og officiel netværksturnering på Kellers Park Golf Club (15. september)
  • Virksomhedsbesøg EWII (26. oktober)

Pris DDK 3.900,- + moms

Ønsker du at høre mere om vores Business Club, kan du kontakte Peter Daugaard-Hansen på 22 46 51 29 / mail: peter@kellersparkgolfclub eller Jesper Engsig Christensen 28 91 40 88 / mail: jec@jec-legal

Bliv sponsor

Skab værdi som sponsor i Kellers Park Golf Club.

Business Club

I Kellers Park Golf Club har vi en attraktiv business club, hvor man kan blive medlem uden at være sponsor eller medlem af Kellers Park Golf Club.

Company Day

Afhold jeres firma event i de skønne omgivelser i Kellers Park Golf Club

Kellers Business Ball

Her er muligheden for at inviterer kunder med ud i naturen