Muligheder uanset handicappet og årstiden

Udover Kellers Park Golf Club’s dejlige 18 hullers anlæg, er vi i besiddelse af én af Danmarks allerbedste Pay & Play baner. Banen er med fuld længde, som en normal golf sløjfe og med både par 3, par 4 og par 5 huller.

Vores Pay & Play (Golfsløjfen) er en fantastisk 9 hullers bane, og den giver en en oplevelse af at spille på en rigtig golfbane.

Banen er åben hele året – uanset vejret, og der spilles altid på sommer greens.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til rigtig gode oplevelser og omgivelser ved Vejle Fjord.

Baneservice

Baneservice skal ses som en service for medlemmer og gæster hos Kellers Park Golf Club.

• Baneservice hjælper og vejleder vores gæster om forholdene i KPGC
  • Man vil kunne møde baneservice på alle tidspunkter af dagen
  • Det er vigtigt, at alle spillere får en så god oplevelse som muligt. Baneservice har derfor fået tildelt nogle rettigheder.
  • Alle spillere har pligt til at rette sig efter de anvisninger, der gives af baneservice.
  • Hvis anvisninger og henstillinger fra baneservice ikke bliver efterkommet, har baneservice ret til at bortvise spillere fra banen og indberette dem til KPGC's ordens- og regeludvalg.
  • Baneservice sikrer sig også at de spillere, der befinder sig på banen, har ret til at være der - er medlemmer af KPGC eller at de har betalt greenfee, samt at der er bekræftet tid i Golfbox.
  • Alle medlemmer af Kellers Park Golf Club skal derfor synligt placere KPGC´s bagmærke på golfbag'en, hvorpå bevis for betalt kontingent er påklistret.
  • Alle greenfee spillere skal ligeledes tydeligt bære KPGC's greenfee bevis.

Bemandingen af baneservice sker frivilligt og ulønnet, og findes blandt medlemmer af KPGC.

Greenfee

18-huller kr. 290,-

9-huller (P&P) kr. 175,-

Greenfee prisen er tilpasset efterspørgslen, som er meget afhængig af årstid, ugedag og tid på dagen. Rabatprisen ligger mellem kr. 150,- og kr. 290,- for 18-huls banen og kr. 75,- og kr. 175,- for 9-huls banen (P&P).

Du kan altid se den gældende pris ved at logge ind på www.golfbox.dk eller kontakte os på tlf. +45 28 55 65 10

Golfbil (buggy)

300,-

(Kun personer med kørekort)

Golfudstyr

50,-

(Inkl. bolde og tees)

Golfvogn (trolly)

Drivingrange

Træningsbolde til anvendelse på drivingrange og indspilsgreen gratis for greenfee gæster og for medlemmer.