Tee ud med Kellers Park Golf Club

Afhold jeres firmaarrangement i de skønne omgivelser i Kellers Park Golf Club. Vi kan hjælpe med at skabe rammerne for en perfekt dag, som bliver ud over det sædvanlige.

Vi skræddersyr dagen ud fra jeres ønsker og behov, og det er kun fantasien , som sætter grænser for, hvad kan lade sig gøre.

Kellers Park Golf Club stiller viden og ressourcer til rådighed og hjælper med afvikling og planlægning.

Vi tilbyder

I Kellers Park Golf Club har I mulighed for at sammensætte jeres arrangement, som I gerne vil have det.

• Lej hele golfbanen og inviter golfspillende kunder til en dag med turnering, forplejning og præmier
  • Lav et arrangement på vores Pay & Play bane med instruktion af vores golftræner - her får medarbejdere og/- eller kunder mulighed for at prøve golf
  • Ekstra konkurrencer som nærmest pinden, længste drive, tættets drive på linje
  • Caféen sørger for, at der er forplejning gennem hele arrangementet
  • Servicebil, så deltagerne kan få forplejning på banen
  • Musik på banen

Vi hjælper med at vælge den turneringsform, som er den rigtige for jer, samt at sammensætte en menu for dagen/aftenen. Der er mulighed for at låne golfudstyr til de gæster, der ikke har eget udstyr.

Lad os koordinere jeres arrangement

Vi tager os af alle de praktiske detaljer:

• Udarbejdelse af invitation
  • Modtagelse af tilmeldinger
  • Oprettelse af startliste
  • Udarbejdelse af scorekort samt evt. holdkort
  • Program og turneringsbetingelser (herunder turneringsledelse)
  • Indtastning af scores og udarbejdelse af resultater

Vi hjælper gerne med at skabe stemningen på dagen ved at sætte firmaflag, bannere, skilte m.m. op på dagen.

Telefon: +45 28 55 65 10 (åbningstid kl. 8.00-16.00)

E-mail: post@kellersparkgolfclub

Bliv sponsor

Skab værdi som sponsor i Kellers Park Golf Club.

Company Day

Afhold jeres firma event i de skønne omgivelser i Kellers Park Golf Club

Kellers Business Ball

Her er muligheden for at inviterer kunder med ud i naturen