Trivselsgolf - hygge og samvær

For alle med hcp. 0-54

Onsdag aften er altid super hyggelig har på KPGC. Her spilles der på kryds og tværs, og det giver rigtig god mulighed for nye golfere at komme bedre ind i golfspillet. Efter matchen mødes alle i klubhuset til kammeratlig samvær og præmieoverrækkelse.

Kaninturneringen er bygget op omkring RUS-modellen.

R elationer: ved deltagelse opnår du gode kontakter til dine klubkammerater

U udvikling: du spiller golf på niveau med dine medspillere og træner dine golffærdigheder

S jov - spas og spænding: godt social samvær med hygge og alligevel et vist konkurrenceelement.

Starter altid op første onsdag i april. Det foregår onsdag aften med fælles start kl. 17.30 og mødetid er senest 17.15. Du skal tilmelde dig på Golfbox senest samme dag inden kl.12.00 (skulle det glippe møder du op og udskriver dit scorekort).

Når du logger dig på www.golf.dk indtast Brugernavn 903-(medlemsnummer) og din ADGANGSKODE (mail fra DGU. Sæt flueben i “Gå til Golfbox”

Du klikker på fanebladet “Min forside”, og dernæst “Klubturnering”. Her vises oversigten over alle turneringer i Kellers Park Golf Club efter dato. Så find kaninturneringen på den rette dato og klik på Tilmelding.

Som kontrol, gå tilbage til Min forside, og se på mine tider. Her skulle der gerne komme en pokal og stå, at du er tilmeldt kaninturneringen den rette dato.

Alle møder op i klubhuset og melder deres ankomst.

Pris for deltagelse i kaninturnering kr. 20,-.

Eventuelt afbud skal meddeles til sekretariatet hurtigst muligt på tlf. +45 28 55 65 10.

Den første onsdag i måneden er der månedsmatch for Kaninerne med præmie nærmest flaget på hul 3. og lidt større vinderpræmier.– Ikke tilstedeværende vindere mister deres præmie.