GOLF SKAL NYDES MED MANGE!

Du har meldt dig ind i en golfklub for at få mulighed for at nyde den sport du bedst kan lide, men sikkert også for at nyde det sociale samvær med andre.

KLUBBERNE-I-KLUBBEN GIVER DIG MULIGHEDEN!!

Kellers Park Golf Club giver dig de samme muligheder, som de fleste andre golfklubber, for at deltage i en af vore klubber-i-klubben. Vi har 3 af slagsen:

FJORDSILDENE – FOR PIGER OG DAMER OVER +18 ÅR

FJORDOLDERNE – FOR SENIORER FRA +60 ÅR – BÅDE HERRER OG DAMER

MEN’S SECTION – FOR DRENGE OG HERRER OVER +18 ÅR

Klubberne er selvstændige enheder med egne vedtægter og uafhængig økonomi fra den øvrige golfklub.

Alle vore klubber-i-klubben har det sociale i højsædet. Efter hver spillerunde mødes alle i klubhuset til præmieoverrækkelse samt eventuelt fællesspisning. I løbet af sæsonen vil der være flere arrangementer i form af udflugter til andre golfbaner samt specielle arrangementer på spilledagene.

Klubberne har hver sin spilledag:

Fjordsildene spiller hver tirsdag fra kl. 16.00 (9 huller dog først fra kl. 18.00)

Fjordolderne spiller hver mandag formiddag fra kl. 08.00 (9 huller dog først fra kl. 10.00)

Men´s Section spiller hver torsdag, med start kl. 15.30.

For alle 3 klubber gælder det, at du blot møder frem på spilledagen, hvis du ønsker at deltage og dermed være medlem af klubben. Dine medspillere på turen bliver tilfældig udtrukket, så du får mulighed for at spille med så mange som muligt i løbet af sæsonen.

På klubbens hjemmeside kan du finde flere oplysninger om klubberne-i-klubben.

Har du lyst til at lære flere at kende samt prøve kræfter med andre golfspillere, så er disse klubber det helt rigtige valg. Alle kan være medlem – blot du opfylder alderskriteriet, samt er fuldgyldigt medlem af Kellers Park Golf Club – og der er ingen handicapbegrænsning.

Vi glæder os til at se dig i én eller flere af klubberne.

Bestyrelserne for de 3 klubber-i-klubben.

'