Ladies Section - Fjordsildene

Fjordsildene er navnet på vores Ladies Section. Her mødes vores damer til hyggelige golfrunder socialt samvær.

Hvem er Fjordsild.

Fjordsild er for alle kvinder, der er medlem af Kellers Park Golf Club. Du skal have DGU kort, være fuldgyldigt medlem af klubben og mindst være fyldt 18 år ved udgangen af det år, du melder dig ind i Fjordsildene. Du har lov til en gratis prøverunde uden at skulle betale kontingent.

Der er forskellige matcher i løbet af sæsonen. Vi spiller hver tirsdag, oftest 18 huller kl. 16.00 og 9 huller kl. 18.00, men der kan være afvigelser til dette, så tjek derfor i programmet. Mødetid er altid 15–30 minutter før matchen.

I 2022 vil der være en weekendtur og en endagstur, men mere herom senere i vores program, som kan læses her på siden omkring midt marts.

Vi spiller afslutningsmatch med generalforsamling sammen med Mens Section den første lørdag i oktober.

Kontingent er fastsat til 500,00 kr. for 2022. Beløbet betales via mobilepay 28912761 Lotte Pihl. Pengene går til præmier. Der vil være større præmier til vores månedsmatch, hvor vi også har fællesspisning. Der vil være præmier til en samlet række både for 18 og 9 huller, og der skal minimum være 3 spillere i en række for at udløse en præmie. birdies og eagles skal markeres på scorekortet og præmieres med fugle eller andet.

Vi spiller Ecletic match de fleste tirsdage. det er en sideløbende konkurrence, hvor du bruger resultaterne fra din daglige runde,og det er ganske gratis at deltage i spille om de ekstra præmier, som udleveres ved generalforsamlingen oktober. Det er muligt såvel på 18 huller som på 9 huller. Du skal udfylde et scorekort i løbet af disse tirsdage. Det er frivilligt, om du spiller med på Ecletic, og du bestemmer selv, hvor mange huller, du lukker hver gang. Et lukket hul kan ikke ændres.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail: fjordsild@gmail.com eller ringe til et af bestyrelsesmedlemmerne.

Tillige har vi en Facebookgruppe: Fjorsild, hvor du er velkommen som medlem.

Fjordsildene vs. Mens Section 2020

Årets match i 2020 blev afviklet i perfekt vejr og stemningen var super god blandt de 35 tilmeldte herrer og damer, som var klar til den årlige dyst om huens farve til bamsen. Fjordsildene skulle i år prøve at vinde bamsen tilbage og give den lyserød hue på, men desværre løb herrerne igen med sejren - dog var den kneben. De vandt med 4 point, men vi prøver igen til næste år.

Vi siger tak til alle deltagerne og til køkkenet og en dejlig aften i golfens tegn.

Bestyrelsen - Fjordsildene

Fjordsild bestyrelsen består af:

Jette Pilgaard

Tine Priske