SUPERGOLF

I Kellers Park Golf Club vil vi gerne give alle mulighed for at spille golf og være medlem af vores klub. Derfor har vi i samarbejde med Parasport Danmark oprettet ”Supergolf”.

Supergolf er et golftilbud til børn og unge under 18 år, som har en fysisk og/eller kognitiv funktionsnedsættelse.

Som supergolfer får du:

• Gratis træning med klubbens træner, som tager hensyn til dine og holdkammeraternes behov
  • Adgang til driving range, par 3-bane og puttinggreen. Her er det muligt at tage forældre og søskende med.

Tidspunkt og tilmelding:

Træningen foregår på søndage i tidsrummet 11.00 – 12.00.

Vi starter op i foråret 2018 igen med nyt hold. Så meld dig på nedenstående mail, så du kan komme ud og prøve det af.

Tilmelding:

Du tilmelder dig hos Richard Andersen på tlf. 42 53 26 17 eller mail: nuiform@gmail.com.

Vi vil gerne sikre en god kvalitet i træningen. Derfor er der desværre kun plads til 10 spillere på holdet. Derefter vil der blive oprettet venteliste.

En del af ”Superleder – Sammen om sport”:

For at sikre holdet den bedste start er vi gået med i Parasport Danmarks projekt ”Superleder – Sammen om sport”. Det betyder bl.a., at vi har udnævnt frivillige superledere i klubben. Superledernes opgave er at rydde eventuelle udfordringer af vejen og give alle en tryg og god modtagelse.

Du kan læse mere om projektet på www.superleder.com.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte holdets superledere, Richard Andersen (42532617 / nuiform@gmail.com).